درمان حمله پانیک
اضطراب

درمان پانیک و روش‌های کنترل آن

درمان پانیک به مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های درمانی اشاره دارد که هدف آن‌ها کمک به افراد در مدیریت و کاهش تعداد و شدت حملات

اختلال شخصیت وسواسی
وسواس

اختلال شخصیت وسواسی

اختلال شخصیت وسواسی یک اختلال طولانی مدت است که در آن فرد افکار غیر قابل کنترل و تکرار شونده را تجربه می کند، رفتارهای تکراری،

ترس
استرس

راهکارهای موثر در مقابله با ترس

مقابله با ترس یکی از مهارت‌های افراد موفق است که با شناخت کافی از خود، می‌توانند این احساس را در شرایط مختلف مدیریت کنند. ترس

روانپزشک
مشاوره خانواده

بهترین روانپزشک در تهران

بهترین روانپزشک در تهران به شما چه کمکی در راستای بهبود کیفت زندگی می کند؟ زندگی اکثر ما انسان ها هیچگاه بدون احساسات و هیجان

عکس-درمان وسواس
وسواس

درمان وسواس : روش های معجزه آسا کنترل OCD

درمان وسواس شامل روش‌های مختلفی است که برای کاهش و مدیریت علائم وسواس استفاده می‌شود. این درمان‌ها شامل مشاوره روان‌شناختی، درمان دارویی با داروهای ضدافسردگی

اوتیسم درمان دارد
درمان اختلالات

درمان اوتیسم

درمان اوتیسم شامل مجموعه‌ای از روش‌ها و رویکردهای مختلف است که به منظور بهبود توانایی‌های اجتماعی، ارتباطی و رفتاری افراد مبتلا به اوتیسم به کار

درمان-افسردگی-یائسگی
افسردگی

بهترین روش درمان افسردگی یائسگی چیست؟

درمان افسردگی مرتبط با یائسگی شامل ترکیبی از روش‌های مختلف می‌تواند به بهبود وضعیت روانی و جسمی کمک کند. افسردگی یائسگی یکی از مشکلات روان‌

اوتیسم-با-آسپرگر
بیماری ها

تفاوت اوتیسم با آسپرگر چیست؟

تفاوت اوتیسم با سندروم آسپرگر در میزان شدت علائم و ویژگی‌های آنها نهفته است. آسپرگر عموماً دارای علائم کمتر و عملکرد بالاتر است بیماران مبتلا